بهترین دندانپزشک اطفال تهران

5/5 - (1 امتیاز)

دندان و دندانپزشکی حرفه ای حساس و ظریف می باشد که هم با سلامتی و هم با زیبایی ظاهری افراد درگیر است. داشتن دندان هایی سالم و تمیز باعث می شود تا هم سیستم بدنی شما از بسیاری بیماری ها در امان باشد و هم ظاهر زیبایی در زمان صحبت کردن و خندیدن به چهره شما بدهد. در این میان کودکان به دلیل آنکه جزء گروه های حساس جامعه می باشند، کار دندانپزشکان کمی حساس تر می شود. دندانپزشک کودکان باید شرایط کودک را در نظر داشته باشد و با صبر و شکیبایی در کنار کودک دندان کودک را معالجه و درمان کند. اما یافتن بهترین دندانپزشک کودکان در تهران و یا هر شهر دیگری نیاز به تحقیق و بررسی دارد و با توجه به سابقه فعالیت و تجربه متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال باید دکتر متخصص دندانپزشکی اطفال را پیدا کنید. ما به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک اطفال تهران ، خانم دکتر سحر سیاح پور را خدمت شما معرفی می کنیم. که دارای بورد تخصصی و دانش لازم و کافی در زمینه دندانپزشک کودکان می باشد.

ویژگی بهترین دندانپزشک اطفال

اگر می‌خواهید بهترین دندانپزشک کودکان در تهران را پیدا کنید و از او برای فرزند خود وقت ملاقات بگیرید، باید بدانید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید. اگرچه تخصص و مهارت یکی از عوامل کلیدی است که برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک اطفال باید به دنبال آن باشید، اما وقتی صحبت از پزشک کودکان می‌شود، علاوه بر تخصص به چیزهای دیگری نیز احتیاج است.

مراجعه به دندانپزشکی معمولا برای هیچ گروه سنی تجربه خوشایندی نیست. به عبارت دیگر کسی دوست ندارد وقت خود را در مطب دندانپزشکی و با تجربه تزریق بی حسی و تراش دندان بگذراند. این مسئله در مورد بچه‌ها هم صادق است. با این تفاوت که تجربه ناخوشایند آنها در دوران کودکی، می‌تواند بر روی شخصیت و رفتار آنها در بزرگسالی تاثیر زیادی بگذارد و فوبیا از دندانپزشکی را در وی شکل دهد. پس زمانی که برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک اطفال تهران می‌گذارید، در حقیقت زمانی است که برای درمان، آرامش و شادی کودک خود می‌گذارید. بیایید ببینیم که بهترین دندانپزشک اطفال تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

بهترین دندانپزشک اطفال تهرانصبر و حوصله

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که باید یک دندانپزشک اطفال موفق داشته باشد صبر است. کار با کودکان خردسال بسیار متفاوت از کار با بزرگسالان است. اغلب اوقات، کودکان هنگام انجام اقدامات دندانپزشکی ناسازگاری می‌کنند. آنها همچنین به راحتی از تجهیزات و صداهای مطب دندانپزشکی می‌ترسند. کودکان دیگر ممکن است ده‌ها سوال پشت سر هم از دندانپزشک بپرسند!

پس وقتی می‌خواهید بهترین دندانپزشک اطفال تهران را پیدا کنید، لازم است به دنبال کسی بگردید که علاوه بر تخصص، صبر داشته باشد. در غیر این صورت احتمالا تجربه کودک شما در مطب خوب نخواهد بود و حتی اگر پزشک تخصص فوق‌العاده‌ای در حیطه درمان داشته باشد، احتمالا از این‌که برای بار دوم کودک خود را به مطب او ببرید پشیمان می‌شوید.

قابلیت دسترسی

برخی از دندانپزشکان اطفال در کار خود وارد هستند، اما آن‌قدر بیمار دارند که دسترسی به آنها واقعا سخت است. اگر بخواهید برای قرار ملاقات‌های روتین شش‌ماهه برنامه‌ریزی کنید، شاید بتوانید چنین پزشکانی را در دستور کار خود قرار دهید؛ اما برای کارهای اورژانسی مثل مشکلاتی که به دنبال افتادن بر زمین یا درد دندان اتفاق می‌افتد، نمی‌توانید روی آنها حساب کنید. پس برای پیداکردن بهترین دندانپزشک اطفال تهران سعی کنید کسی را انتخاب کنید که تا حد ممکن در دسترس باشد.

ارتباط موثر با بچه‌ها

یک دندانپزشک اطفال خوب، باید بتواند با بچه‌ها ارتباط برقرار کند؛ صبور بودن به تنهایی کافی نیست. یک ارتباط موثر می‌تواند کودک شما را برای قرار ملاقات‌های بعدی آماده کند. صحبت دوستانه و ایجاد اعتماد، دوستی‌کردن با کودک و صحبت کردن با او، همه بخش‌های مهمی از ارتباط موثر با بچه‌ها را تشکیل می‌دهد. با این حال، دندانپزشک باید بتواند علاوه بر برقراری یک ارتباط خوب، کودکان را از دست‌زدن به تجهیزات و یا تکان خوردن ناگهانی هنگام درمان باز دارد. برقراری ارتباط دوستانه مخصوصا در مواردی که برای اولین بار قرار است کودک خود را به مطب ببرید خیلی مهم است.

مطب مناسب برای کودکان

مطمئنا چیزی که یک دندانپزشک اطفال را بهترین می‌کند، فقط ویژگی‌های پزشک و مهارت‌های او نیست، بلکه تجهیزاتی که دندانپزشک در مطب خود به کار می‌برد هم خیلی مهم هستند. اغلب مطب‌ها و کلینیک‌های کودکان با وسایلی برای بازی بچه‌ها تجهیز شده‌اند. کتاب‌های داستان، اسباب‌بازی، تلویزیون و مواردی از این قبیل نه تنها صبر کردن برای رسیدن نوبت را برای کودک آسان می‌کند، بلکه تجربه دندانپزشکی را نیز برای او شیرین و خاطره انگیز می‌کند. بردن کودک به یک مطب با دیوارهای تیره و بدون هیچ وسایل بازی می‌تواند تجربه ناخوشایندی را برای او رقم بزند، درحالی‌ که دندانپزشک اطفال خوب حتما شرایطی را برای حال خوب کودک شما فراهم می‌کند.

کارکنان با حوصله و با ظاهری شاد

کارکنان یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی اطفال باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. آنها باید حوصله سر و صدا و صحبت با بچه‌ها را داشته باشند. اگرچه مطب بهترین دندانپزشک اطفال تهران ، لزوما یک مهدکودک نیست، اما کار در آن برای کارکنان، چندان هم بی‌شباهت به کارکردن در یک مهد کودک نخواهد بود. قرار است در تمام روز مطب پذیرای بچه‌هایی باشد که احتمالا ترسیده‌اند یا نیاز‌های مختلفی دارند. پوشش شاد کارمندان و برخورد خوب آنها با کودکان، یکی از ویژگی‌هایی است که هنگام پیدا کردن بهترین دندانپزشک اطفال تهران باید به آنها دقت کنید.

بهترین دندانپزشک اطفال تهرانسخن آخر

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین دندانپزشک اطفال تهران هستید، باید علاوه بر تخصص، به دنبال ویژگی‌های اخلاقی مانند صبر، مهربانی، ارتباط موثر با بچه‌ها در پزشک باشید. علاوه بر این، لازم است مطب متخصص دندانپزشک اطفال، برای اطفال مجهز شده باشد و کارمندان آن هم برای برخورد موثر با کودکان آموزش دیده باشند. آنها باید خوش اخلاق بوده و تحمل کودکان را داشته باشند. همه اینها با هم، یک دندانپزشک اطفال را تبدیل به بهترین می‌کند. ما در کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان دکتر سحر سیاح پور ، یکی از بهترین دندانپزشک کودکان اطفال تهران را به شما والدین گرامی معرفی می کنیم . جهت دریافت نوبت یا رزرو نوبت به سایت مراجعه نمائید و یا با شماره های 22686167-021 و 22686168-021 تماس بگیرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *